KOMERCIJALNA I TRGOVAČKA ŠKOLA BJELOVAR
Komercijalna i trgovačka škola Bjelovar › o_skoli › pedagoginja

Pedagoginja


Objavljeno 05.11.2017 |  Pedagoginja Komercijalne i trgovačke škole Bjelovar:

Ornela Malogorski, prof., stručna suradnica savjetnica

tel: 043 243 998
e-mail: .(JavaScript must be enabled to view this email address)
stranica: https://ornela-malogorski.weebly.com/
Radno vrijeme:
utorak, srijeda, petak: 8,00 do 14,00
ponedjeljak, četvrtak: 11,00 do 17,00

- voditeljica Županijskog vijeća za Građanski odgoj i obrazovanje u korelaciji s međupredmetnim temama Bjelovarsko-bilogorske županije

Pedagoginja je dostupna učenicima i roditeljima radnim danom putem "chata" u aplikaciji Microsoft Teams te putem e-maila .(JavaScript must be enabled to view this email address)

PONAŠANJE U VIRTUALNOJ UČIONICI ILI "NETIQUETTE"
Ponašanje_u_virtualnoj_učionici_ili_„Netiquette“.pdf
https://sway.office.com/PmHsw0THakh28RuF?accessible=true&fbclid=IwAR3ChALZG5RedfmZoCzdnTFa8F26xzejsm5AuiE02DfaCC_P5V70NtGGF4c


UPUTE I SAVJETI UČENICIMA ZA AKTIVNO SUDJELOVANJE U ONLINE NASTAVI
UPUTE_učenicima_onlinenastava.pdf

REZULTATI ISTRAŽIVANJA- Nastavnici o nastavi na daljinu, 2_4_2020
https://drive.google.com/file/d/1VCWbX9i-Tfd_PdJX46TfAFUN2R0s6-Hk/view?usp=sharing

REZULTATI ISTRAŽIVANJA - Stavovi učenika o nastavi na daljinu,15. 4. 2020.
https://drive.google.com/file/d/1jzk_88-gPHnmn8794FqdJIlVd2JgJ17R/view?usp=sharing

REZULTATI ANKETE ZA RODITELJE, 15. 4. 2020.
https://drive.google.com/file/d/1gMGxRRzxeNIP5v9ENIQye8zEjHDLGDYO/view?usp=sharing


Za učenike, nastavnike i roditelje:

Konflikti
https://ornela-malogorski.weebly.com/uploads/1/3/1/9/131913543/konflikti_ornela_malogorski_14_4_2020.pdf

Nasilje u vezama
radionica: https://ornela-malogorski.weebly.com/uploads/1/3/1/9/131913543/nasilje_u_vezama_on_line_radionica_ornela_malogorski_19_4_2020.pdf
https://ornela-malogorski.weebly.com/uploads/1/3/1/9/131913543/nasilje_u_vezama_15_9_2019.ornela_malogorski.pdf

Stop nasilju
https://ornela-malogorski.weebly.com/uploads/1/3/1/9/131913543/stop_nasilju_ornela_malogorski_10_1_2020.pdf

Učenje - video materijali - Boris Jokić
Kako brže, bolje i lakše učiti? https://www.youtube.com/watch?v=ejJZUyz7gRk
Strategije aktivnog čitanja, 2. dio https://www.youtube.com/watch?v=wkodsd1t0Ss
Postavljanje ciljeva učenja https://www.youtube.com/watch?v=ZIznR9JK0xk
Kako se motivirati za učenje? https://www.youtube.com/watch?v=Logz9FZVCTM
Strategije aktivnog čitanja ,1. dio https://www.youtube.com/watch?v=gROuzU-PgY8
Strategije pamćenja https://www.youtube.com/watch?v=xLYexlycoAU
O emocijama i učenju https://www.youtube.com/watch?v=wHiOnq9xLzA
Ja i učenje. Kako napredovati i biti bolji? https://www.youtube.com/watch?v=xFVK1NOa1_Y

Moje potrebe
https://ornela-malogorski.weebly.com/uploads/1/3/1/9/131913543/moje_potrebe_ornela_malogorski__1_10_2019.pdf

Pokreni promjenu - ljudska prava, brošura
https://d8c82227-2f4e-4b8a-bd8d-291b39e1697d.filesusr.com/ugd/7800c6_a5f991bb53b047ddb48fd0a844f1a127.pdf


Učenje
https://ornela-malogorski.weebly.com/uploads/1/3/1/9/131913543/u%C4%8Denje_ornela_malogorski_2_10_2019.pdf

Učenje temeljeno na problemu
https://ornela-malogorski.weebly.com/uploads/1/3/1/9/131913543/problemska_nastava_ornela_malogorski.pdf

Terenska nastava u srednjoj školi
https://ornela-malogorski.weebly.com/uploads/1/3/1/9/131913543/terenska_nastava_u_srednjoj_%C5%A1koli_ornela_i_dario_malogorski_studeni_2019.pdf

Istraživanja šk. god. 2020./2021.
Ovisnosti - BUDI SVOJ
https://bit.ly/3mmoZwx


Tko su pedagozi i čime se bave?
Pedagozi se bave proučavanjem i istraživanjem područja odgoja i obrazovanja te primjenom tih spoznaja u različitim okruženjima. Spoznaje iz spomenutih područja koriste, kako bi unaprijedili kvalitetu života pojedinca i društva u cjelini.

Unapređenje odgojno-obrazovnog procesa u školi jedna je od osnovnih zadaća školskog pedagoga, pri čemu je nužno poznavanje načina funkcioniranja škole i školskog sustava. U suradnji s učiteljima i drugim stručnim suradnicima, pedagog sudjeluje u planiranju godišnjeg rada škole, pripremanju i realizaciji školskog odgojno-obrazovnog programa te je odgovoran za njegovu evaluaciju. Vrednuje odgojno-obrazovne rezultate, provodi studijske analize, istraživanja i projekte te skrbi o stalnom stručnom razvoju nositelja odgojno-obrazovne djelatnosti u školi. Definira i primjenjuje postupke za utvrđivanje i poticanje motivacije za učenje kao i utvrđivanje i unapređenje socijalnih odnosa u razredu. Također radi na planiranju i realizaciji stručnog usavršavanja nastavnog osoblja, roditelja i samih učenika (predavanja, radionice i sl.).
Najveći dio poslova pedagoga uključuje savjetodavni rad i pružanje stručne pomoći djeci, roditeljima i nastavnicima. U suradnji sa Zavodom za zapošljavanje odgovoran je za organizaciju i pružanje usluga profesionalnog usmjeravanja učenika (profesionalno informiranje i savjetovanje). Surađuje sa drugim institucijama i organizacijama koje se bave djecom, mladima, obiteljima te odgojem i obrazovanjem. Sudjeluje u javnoj i kulturnoj djelatnosti škole, član je različitih povjerenstava u školi i izvan nje.
Pedagog identificira darovite učenike te radi na prilagođavanju programa obrazovanja koji će poticajno djelovati na razvoj djetetovih potencijala. U suradnji s nastavnicima i drugim stručnim suradnicima radi na uključivanju, odnosno integraciji učenika s teškoćama u razvoju.
Pedagog se bavi proučavanjem i unapređivanjem kulture planiranja i provođenja slobodnog vremena, s posebnim naglaskom na uspješnije oblikovanje slobodnog vremena mladih u školi i drugim obrazovnim ustanovama.
Također, dužan je redovito voditi pedagošku dokumentaciju.

Znanja, vještine i poželjne osobine
Pedagog bi prije svega trebao biti empatičan i imati interes za ljude i njihovo ponašanje. S obzirom da je u stalnoj interakciji s ljudima, bitne su dobro razvijene interpersonalne i komunikacijske vještine. Strpljivost i samostalnost u radu, kreativnost te vještine grupnog rada, analitičko mišljenje i sposobnost kritičkog mišljenja, nužni su za uspješno obavljanje poslova pedagoga. Timski rad i interdisciplinarni pristup nezaobilazni su zbog stalne suradnje s drugim stručnim suradnicima i institucijama. Pored ovih karakteristika osobnosti, važno je imati znanja i vještine pedagoškog savjetovanja i psihologije (posebice razvojne psihologije). Također je potrebno poznavati različite teorije odgoja i obrazovanja, kao i teorijske i praktične posljedice djelovanja različitih karakteristika osobnosti i sposobnosti učenika. Pedagog bi trebao poznavati psihodinamiku odnosa među članovima obitelji i njezin utjecaj na odgoj.

Poznavanje didaktičko metodičkih pristupa u obrazovanju, nužno je za rad u odgoju i obrazovanju. Stalna edukacija i usavršavanje pedagoga bitna je zbog novih trendova u učenju.
Poslovi pedagoga često uključuju educiranje roditelja, učenika, nastavnika ili drugih stručnih suradnika.


Članak je pogledan 1408 puta. Javi prijateljima
O školi
Sadržaj rubrike
♦ Poziv na 32. sjednicu Školskog odbora
♦ Povjerenstvo za kvalitetu za šk. god. 2020./2021.
♦ Zaključci 31.sjednice Školskog odbora
♦ Poziv na 31. sjednicu Školskog odbora
♦ Nastavnici u šk. god. 2020./2021.
♦ Zaključci 30. sjednice Školskog odbora
♦ Nastavni plan za program PRODAVAČ
♦ Poziv na 30. sjednicu Školskog odbora
♦ Zaključci 29. sjednice Školskog odbora
♦ Poziv na 29. sjednicu Školskog odbora
♦ Zaključci 28. sjednice Školskog odbora
♦ Poziv na 28. sjednicu Školskog odbora
♦ Zaključci 27. sjednice Školskog odbora
♦ Poziv na 27. sjednicu Školskog odbora
♦ Fotografija Nastavničkog vijeća u šk. god. 2019./2020.
♦ Zaključci 26. sjednice Školskog odbora
♦ Poziv na 26. sjednicu Školskog odbora
♦ Zaključci 25. sjednice
♦ Poziv na 25. sjednicu Školskog odbora
♦ Zaključci 24. sjednice Školskog odbora
♦ Poziv na 24. sjednicu Školskog odbora
♦ Misija i vizija Komercijalne i trgovačke škole Bjelovar
♦ Povjerenstvo za kvalitetu za šk. god. 2019./2020.
♦ Zaključci 23. sjednice Školskog odbora
♦ Odluka o izboru najpovoljnije ponude za osiguranje učenika 2019_2020
♦ Nastavnici u šk. god. 2019./2020.
♦ Zaključci 22. sjednice Školskog odbora
♦ Fotografija Nastavničkog vijeća za šk. god. 2018./2019.
♦ Članak o izložbi Mire Boroš
♦ Nastavnici u šk.god. 2018./2019.
♦ Članak o održanom Tjednu cjeloživotnog učenja
♦ Članci o izložbi
♦ Povjerenstvo za kvalitetu za šk. god. 2018./2019.
♦ Članak o Danu škole
♦ Članak o umirovljenoj profesorici Komercijalne i trgovačke škole Bjelovar
♦ Županijsko natjecanje iz geografije
♦ Fotografija Nastavničkog vijeća u šk. god. 2017./2018.
♦ Predavanje Dubravke Miljković
♦ Izložba Ivane Barišić Tomšić
♦ Nastavnici u šk.god. 2017./2018.
♦ Administrativni djelatnici i tehnički djelatnici
♦ Dan otvorenih vrata
♦ Dan otvorenih vrata 2017.
♦ Pedagoginja
♦ Nastavni plan za program KOMERCIJALIST
♦ Fotografija Vijeća roditelja za šk. god. 2016./2017.
♦ Plan nabave roba, radova i usluga za 2017.
♦ Rebalans plana nabave Komercijalne i trgovačke škole Bjelovar
♦ Plan prihoda i rashoda Komercijalne i trgovačke škole Bjelovar za 2017. godinu
♦ Fotografija Nastavničkog vijeća šk. god. 2016./2017.
♦ Stručno-pedagoška služba
♦ Fotografija Nastavničkog vijeća šk. god. 2015./2016.
♦ Ravnateljica
♦ INFORMACIJE O ŠKOLI
♦ Fotografija Nastavničkog vijeća šk. god. 2014./2015.
♦ Fotografija Nastavničkog vijeća šk. god. 2013./2014.
♦ Kriteriji za ocjenu vladanja
♦ Kako do nas?
♦ Priznanja
♦ Himna škole
♦ Šetnja školom
Arhiva članaka
2019.
06. | 05. | 04. | 03. | 02. | 01. |
2018.
12. | 11. | 10. | 09. | 08. | 06. | 05. | 04. | 03. | 02. | 01. |
2017.
12. | 11. | 10. | 09. | 06. | 05. | 04. | 03. | 02. | 01. |
2016.
12. | 11. | 10. | 09. | 06. |
2015.
02. |
2014.
05. |
2013.
04. |
2011.
10. |
2010.
10. | 09. | 05. | 02. |
2009.
10. | 06. | 01. |
2008.
09. | 05. | 04. |
2007.
10. |

Studeni

Novi raspored od 9. studenog (ponedjeljak)
Raspored_razredi_9-11-2020.pdf
18. 11. Dan sjećanja na žrtvu Vukovara - blagdan RH, neradni dan